Πως θα διαλέξω την καταλληλότερη εταιρεία για τον σχεδιασμό/κατασκευή της ιστοσελίδας μου;
Η σωστή επιλογή του καταλληλότερου συνεργάτη για την δημιουργία ιστοσελίδας ή eShop είναι κρίσιμης σημασίας για την εξέλιξη της συνεργασίας αλλά και για την πορεία της ιστοσελίδας σας. Σχεδιάζοντας μία ιστοσελίδα θα πρέπει να λαμβάνονται πολλοί παράμετροι υπόψιν όπως ο σχεδιασμός, η ταχύτητα, η ορθή λειτουργικότητα και η ασφάλεια. Γι’ αυτό για την δημιουργία ανταγωνιστικών και ξεχωριστών ιστοσελίδων απαιτείται γνώση, εμπειρία, μεθοδικότητα καθώς και οι ικανότητες. Προφανώς, όλα τα παραπάνω δεν είστε σε θέση να τα γνωρίζετε από την πρώτη κιόλας συνάντηση, ωστόσο σας έχουμε συνοψίσει 10 πράγματα που θα πρέπει λάβετε υπόψιν πριν την επιλογή κατασκευαστή.
1. Πρώτη συνάντηση
Στα αρχαία χρόνια κυριαρχούσε η φράση “Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός” και δεν είχαν άδικο. Ανεξαρτήτως μέσου επικοινωνίας με τον συνεργάτη που θα αναλάβει τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας, θα πρέπει αμέσως να νιώσετε ασφάλεια και οικειότητα μέσα από την ευγένεια και το ήθος του συνομιλητή σας. Για την ολοκλήρωση του σχεδιασμού μίας ιστοσελίδας τουλάχιστον για το πρώτο διάστημα υπάρχουν πολλές απαιτήσεις και θα πρέπει να νιώθετε την άνεση να καλείτε τον συνεργάτη για οτιδήποτε χρειάζεστε!
2. Κατανόηση στην επικοινωνία
Ο κατασκευαστής της ιστοσελίδας, θα πρέπει να μπορεί να κατανοήσει πλήρως τις ανάγκες και τα αιτήματα σας καθώς και να είναι σε θέση να σας βοηθήσει να κατανοήσετε πλήρως κάθε κομμάτι της συμφωνίας σας ανεξάρτητα των γνώσεων σας. Ολοκληρώνοντας την πρώτη επικοινωνίας σας μαζί του δεν θα πρέπει να υπάρχουν σημεία της συμφωνίας στα οποία θα έχετε ακόμα απορίες ή δεν θα είστε σίγουροι.
3. Προηγούμενες συνεργασίες
Βλέποντας προηγούμενες ιστοσελίδες που έχει κατασκευάσει η εταιρεία σχεδιασμού ιστοσελίδων της επιλογή σας, θα μπορείτε να βγάλετε γρήγορα ένα συμπέρασμα σχετικά με τις ικανότητες και το επίπεδο σχεδιασμού της. Επίσης, ελέγξτε αν υπάρχουν διαθέσιμες κριτικές της εταιρείας από προηγούμενους πελάτες λαμβάνοντας υπόψιν πως οι κριτικές θα πρέπει να έχουν πραγματικά ονόματα, φωτογραφία καθώς και να γίνετε αναφορά στο ποια ιστοσελίδα δημιουργήθηκε.
4. Ιστοσελίδα του κατασκευαστή
Είναι σημαντικό να ελέγξετε την ίδια την ιστοσελίδα του κατασκευαστή της επιλογής σας. Θα πρέπει να είναι πραγματικά ξεχωριστή, όμορφη, γρήγορη αλλά και εύκολη στην χρήση. Μην επιλέξετε σε καμία περίπτωση συνεργάτη, ο οποίος δεν εκφράζει την κορυφαία ποιότητα σχεδιασμού μέσα από την ίδια του την ιστοσελίδα.
5. Δείγματα σχετικά με την ιστοσελίδα σας
Θα πρέπει ο κατασκευαστής να είναι σε θέση, σε επόμενη συνάντηση, να σας προβάλλει σχεδιαστικά πρότυπα έτσι ώστε να διαλέξετε πως θα είναι ιστοσελίδας σας κατά την ολοκλήρωση του σχεδιασμού της. Έτσι, αυξάνετε τις πιθανότητες το τελικό αποτέλεσμα να σας ικανοποιεί χωρίς πολλές επιπρόσθετες τροποποιήσεις.
6. Συνέπεια και σαφές χρονικό πλαίσιο
Θα πρέπει από το πρώτο σας κιόλας ραντεβού για τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας, ο εκάστοτε κατασκευαστής να είναι σαφής και ξεκάθαρος για το χρονικό πλαίσιο υλοποίησης της ιστοσελίδας και των αιτημάτων σας.
7. Διάρκεια υλοποίησης
Σίγουρα η διάρκεια υλοποίησης μίας ιστοσελίδας εξαρτάται πάντα από το μέγεθος και το περιεχόμενο της. Αν ωστόσο η ιστοσελίδα που πρόκειται να σχεδιάσετε δεν περιέχει μεγάλο μέγεθος περιεχομένου όπως κείμενα, εικόνες ή προϊόντα, το χρονικό πλαίσιο που θα οριστεί θα πρέπει να είναι εντός λογικού πλαισίου.
8. Προσιτές τιμές
Οι εποχές έχουν αλλάξει και παρότι η δημιουργία μιας εντυπωσιακής ιστοσελίδας παραμένει μία πρόκληση, η διαδικασία σχεδιασμού της είναι ευκολότερη και ο χρόνος υλοποίησης, μέσω νέων λογισμικών, έχει μειωθεί επίσης σε μεγάλο βαθμό. Το κόστος θα πρέπει να είναι εντός λογικών πλαισίων, βάση του μεγέθους και του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας, αποφεύγοντας τις πάρα πολύ ακριβές τιμές. Επίσης, θα πρέπει να είστε προσεκτικοί όταν συναντάται πάρα πολύ φθηνές “προτάσεις”, διότι υπάρχει ο κίνδυνος να μην αντικατοπτρίζει σε κανέναν βαθμό αυτό που θα επιθυμούσατε για την ιστοσελίδα σας και να σας βάλει μελλοντικά σε επιπρόσθετα κόστη επανασχεδιασμού.
9. Ξεκάθαρες χρεώσεις
Θα πρέπει πριν οποιαδήποτε πληρωμή να έχετε ξεκαθαρίσει όλα τα κόστη που αφορούν την ιστοσελίδα σας. Τα βασικά κόστη που περιλαμβάνονται σε όλες τις ιστοσελίδες είναι το κόστος σχεδιασμού το οποίο πληρώνεται μία φορά και τα κόστη φιλοξενίας και ονόματος χώρου(Domain name) τα οποία είναι συνδρομητικά και πληρώνονται κάθε 1 ή 2 χρόνια. Αποφύγετε τα πολύ μεγάλα κόστη φιλοξενίας και φροντίστε ο εκάστοτε σχεδιαστής να είναι σαφής σχετικά με οποιοδήποτε άλλο κόστος που μπορεί να υπάρξει στην συνέχεια.
10. Υποστήριξη μετά την ολοκλήρωση της ιστοσελίδας
Οποιαδήποτε εταιρεία σχεδιάσει την ιστοσελίδα σας θα πρέπει να είναι διαθέσιμη για οποιαδήποτε επικοινωνία και μετά την ολοκλήρωση του σχεδιασμού της ιστοσελίδας. Να παραμένει συνεχώς δίπλα σας άμεσα και να γίνετε κατανοητή σε οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία μπορεί να έχετε.
Στην Tasios Designs φροντίζουμε να δημιουργούμε καινοτόμες και λειτουργικές ιστοσελίδες λαμβάνοντας κάθε παράμετρο υπόψιν. Σε κάθε δημιουργία μας εκφράζετε η προσωπικότητα, οι στόχοι και ο επαγγελματισμό της εκάστοτε επιχείρησης, μέσα από ένα μοναδικό αριστούργημα σχεδιασμένο αποκλειστικά για αυτήν! Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας, γνωρίστε μας και λάβετε την προσφορά σχεδιασμού για την δική σας ιστοσελίδα! Μάθετε περισσότερα



